róka tours

Mistrovství Maďarska jednotlivců (ONEB) 2003 23.-24.10.
Pokyny pro závodníky

   

Shromaždiště Louka Csókási rét. Přístup po silnici mezi obcemi Lillafüred a Bánkút asi 7km západně od Lillafüredu.
Prezentace Ve čtvrtek 23.10. 8:00-9:30, v pátek 24.10. 8:00-8:30 na shromaždišti.
Start 00
kvalifikace:  10:00
finále:  9:00
Start
kvalifikace:  3450m  modré fáborky  Ze shromaždiště na start bude od 9:15 v intervalech 15 minut jezdit autobus s dobou jízdy 10 minut. Možnost dopravy věcí závodníků ze startu na shromaždiště. Na startu bude pro závodníky k disposici voda a mobilní WC.
finále:  900m  modré fáborky   
Terén Typický terén Bukových hor (Bükk), se smíšeným lesním porostem, povrch pokrytý spadaným listím, trávou, občas drobným kamením a skalkami. Průběžnost je v podzimním období dobrá (s výjimkou mladých hustníků). V prostoru se nalézá mnoho objektů jako vápenice, kupky, milíře, jámy a skály. Místy značné výškové rozdíly.
Pořadatelé upozorují na špatnou rozlišitelnost lesních cest a pěšin způsobenou čerstvě spadaným listím.
Mapy Kisfennsík, měřítko 1:15000/5m resp. 1:10000/5m, mapováno II.-X.2003, rozměry 33x24cm.
Na startu budou k disposici igelitové mapníky.
Odběr map v cíli: ve čtvrtek po celou dobu závodu, v pátek do času 200.
Zákres tratí Tratě jsou na mapě vytištěny z tiskárny.
Popisy tratí Piktogramy na mapě, možnost vyzvednutí náhradních na startu.
Vybavení kontrol Hliníkový stojan s oranžovo-bílým lampionem, jedna krabička SI a jedny kleště. Kód kontroly je čitelný shora na krabičce a zboku na stojanu.
SPORTident Pro všechny kategorie je použit systém SPORTident. Tratě většiny kategorií obsahují smyčky. Je nutné věnovat zvýšenou pozornost správnému pořadí ražení a kódům kontrol.
V případě poruchy elektroniky se razí kleštěmi do mapy. Toto je třeba nahlásit v cíli.
Pro případ odcizení budou v místě kontroly rozsypány lístečky s kódem.
Upozornění! Kvalifikační tratě kategorií H/D21 obsahují smyčky obdobně jako na mnoha zahraničních závodech, například při klasice na MS ve Švýcarsku. Po sobě startující závodníci probíhají tyto smyčky v různém pořadí. Uzlovou kontrolu (výchozí a koncový bod smyček) je nutno orazit při každém průchodu!
Postup do finále Přeborový systém s výjimkou kategorií H/D21, kde kromě všech cizinců 36 nejlepších maďarských závodníků postupuje do finále "A", dalších 36 do finále "B" resp. "C".
Startovní pořadí ve finále se určuje na základě výsledkú kvalifikace. Podle rozhodnutí maďarského svazu OB, a v souladu s vlastnostmi zařízení SPORTident rozhoduje u závodníků se shodným výsledným pořadím v různých rozbězích nikoli číslo rozběhu ale dosažený výsledný čas.
Startovní čísla V kvalifikačním závodě mají startovní čísla pouze závodníci v kategoriích H/D21.
Ve finále běží se startovním číslem všichni závodníci finále "A".
Startovní čísla se vydávají při prezentaci.
Výsledky Ve finálovém závodě bude vedle běžného vyvěšování výsledků probíhat pro kategorie H/D 14, 16, 18, 20, 21 také vystavování nejlepších 30 výsledků v každé kategorii na velkoplošné tabuli. Tabulky s výsledky nelze po skončení závodu odnášet.
Ceny Vítězové všech kategorií získávají titul Mistr Maďarské republiky 2003. Závodníci na stupních vítězů obdrží individuální pamětní plaketu.
Předpokládané zahájení vyhlašování výsledků ve 14:30 na shromaždišti.
Různé
  • Po oba dva dny je na shromaždišti v provozu bufet. Závodníci po doběhu dostávají občerstvující nápoj.
  • Každý závodník, který odstartoval, je povinen projít cílem nebo jiným způsobem ohlásit v cíli ukončení závodu.
  • Závod probíhá na území národního parku Pohoří Bukk. Účastníci jsou povinni dbát na čistotu a pořádek a používat pouze vymezené odpadní nádoby a WC.
Parametry tratí
(F=H, N=D)
Kvalifikace
KategorieDélkaPřevýšeníKontrol
F14E13300 m60 m8
F14E23375 m55 m8
F16E14025 m70 m11
F16E23900 m80 m11
F18E15100 m160 m12
F18E24975 m160 m12
F20E6050 m180 m17
F21E8500 m300 m26
F35A5450 m175 m16
F40A15100 m140 m12
F40A24975 m145 m12
F45A14525 m110 m12
F45A24550 m120 m11
F50A14275 m135 m11
F50A24375 m140 m11
F55A3600 m100 m6
F60A3100 m70 m7
N14E12600 m40 m6
N14E22650 m35 m6
N16E2900 m50 m6
N18E3425 m90 m8
N20E4275 m120 m9
N21E5350 m135 m16
N35A3600 m80 m7
N40A3200 m70 m7
N45A3100 m70 m7
N50A2650 m50 m6
Finále
KategorieDélkaPřevýšeníKontrol
F14E4950 m290 m15
F16E6575 m380 m18
F18E8625 m470 m20
F20E10075 m575 m23
F21E13925 m680 m31
F35A9875 m415 m23
F40A8300 m400 m17
F45A7425 m380 m16
F50A6625 m360 m14
F55A5925 m290 m13
F60A4975 m280 m13
F65A4150 m210 m10
F70A3525 m170 m9
F75A3075 m130 m8
F80A2400 m120 m6
N14E3500 m175 m12
N16E4600 m230 m13
N18E6100 m330 m15
N20E7100 m380 m17
N21E8600 m455 m22
N35A6325 m280 m14
N40A5500 m275 m11
N45A4125 m230 m8
N50A3400 m155 m8
N55A2500 m115 m6
N60A2350 m90 m6
N65A2250 m85 m5
F14B4150 m210 m10
F16B4975 m280 m13
F18B7425 m380 m16
F21B9875 m415 m23
F21C8300 m400 m17
F40B7425 m380 m16
F45B6625 m360 m14
F50B5925 m290 m13
N14B2500 m115 m6
N21B6100 m330 m15

Zpět na informační stránku zájezdu.
vytvořeno pomocí editoru 'vim' bez použití produktů Micro$oftu optimalizováno pro jakýkoli prohlížeč
ing Zdeněk Přeček